Condiții de returnare
Potrivit dispozițiilor OUG 34/2014 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță : „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.
Cumpărătorul trebuie să suporte costurile de retur ale produselor în cazul renunțării la comandă, în cazul alegerii unor produse în mod eronat sau pentru schimbarea produsului ales cu un alt produs.
Produsele returnate trebuie să se afle în aceeași stare în care au fost primite, fără urme de utilizare, defecțiuni sau alte defecte estetice / funcționale, iar coletul trebuie ambalat corespunzător pentru transport și să conțină, pe lângă produse, toate documentele și accesoriile, precum și eventualele cadouri care au însoțit produsele.
În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se acceptă ca retur, restul cantității trebuie să fie sigilată/nedesfăcută. Expediția returului se va realiza cu aceeași companie de curierat cu care s-a realizat și livrarea produselor ce urmează a fi returnate.
Cumpărătorul este responsabil în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din utilizarea sau manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, Cumpărătorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
Pentru retur, vă rugăm să ne trimiteți un email la adresa vamos@alaplaya.ro cu detaliile comenzii.
Ultima actualizare la data de 14.06.2021